新工作

七月 16, 2017

好開心好開心好開心

我有工作啦!我開始賺錢啦!我升職加薪呀!原來我唔係垃圾~

當上天給我第二次機會的時候 我就要好好計劃 好好把握 好好努力 好好思考

我的半年計劃係 2017年 年底完成一篇paper 而且要submit出去

我的一年計劃係 2018年 年底完成University of People MBA program

要謹記

when you have nothing, all you need is patience,

when you have everything, all you need is attitude.

 

發表迴響

