紙婚

四月 11, 2017

係我未結婚前 我從未期待結婚紀念日應該如何如何 尤其是其實我對婚姻充滿不確定 結婚多難 要拍拖要見家長要計算時間註冊要籌備餐飲招呼親朋好友要找地方住

離婚呢 一個人覺得不再相愛了 就可以了結兩群人的關係

我們的結婚紀念日剛好是佢的生日(故意的 可以省略一份禮物)生日大過天 果日我地在家煮了個大蝦牛扒食 好似係 我完全冇了記憶…冇蛋糕 冇蠟燭 好似係 在家睇了套戲?唔記得…我唯一有印象 係3日後我細妹生日我地全家7個人在家熱熱鬧鬧慶祝 又食又喝 媽媽煮煮煮 爸爸喝了兩口自家製梅酒就大大聲吹水 每個人嘴巴有飯菜卻依舊對話 說等了25年終於到收成期 等待細妹的報恩~

紙婚 佢帶我去臺北玩了一個禮拜 說 這份禮物 不失禮吧

發表迴響

