女工

一月 20, 2017

高度重複的工作 第一年包利市 好似我咁孤寒的人類 只願意給利市親戚 連我父母都冇份!

聽聞新婚第一年要包2封 雖然唔知點解 擺明cap水 不過新婚也就一個老公得一次 闊出去吧

究竟每封俾幾多 我參考了怡姐姐多年的經驗 用了「最高規格」對待大家!雙失青年 一窮二白的我 真會敗家

出錢出力呀 一早開始囤利市封 要過百封呀 又要換錢 又要入錢 仲要寫埋價錢 怕搞混了⋯⋯

當然 感覺還挺不錯的 給錢小孩 換來一聲「姨媽」天啊 不能想像:(

難得神話先生一馬當先 呵呵 恭喜你了 家用少了 減你口糧別怪我呀

發表迴響

