久病床前無孝兒

六月 2, 2016

呢句說話意思 生病的人因為身體不適的原因 脾氣會變差 或者會有不同於平時的要求 可能想食某類食物或者未能靈活做家務等 

照顧病患者的如果不是受僱於病者 好可能是家屬 親人 朋友的話 最開初都是義務性質提供照顧 包括飲食 梳洗 

家中的另外一個病了2天 忙到我人仰馬翻 煮粥煮湯煮飯煮菜 究竟生病的人應該飲咩湯水 食咩粥好 我要煮之前問過意見 煮好先話唔食 二人前的份量只好我慢慢分兩日食埋佢 

以前住係屋企既時候 唔會食隔夜飯菜 肯定冇當餐新鮮煮咁好味 依家 午餐若果唔另外煮 好大機會要食尋晚既剩菜 少少委屈咁 唔捨得倒掉 因為自己買送又洗又切煮出黎都身水身汗 

繼續講番 蔥白薑湯都真係幾發汗 神話先生飲左大量蔥白薑做膽的魚湯 同埋粥之後 精神左少少 可以坐直個人 出左好多汗 不停換衫吸汗 有段時間佢燒到超過40度 嚇死人 不過話時話 我次次發燒都飆上42度 也許智商因此降低了 

煮粥配的小菜有鹹酸菜 鹹蛋 肉鬆 皮蛋 肉鬆還是我自己炒嘎 好花心機用左成個鐘去文火炒 鹹酸菜要浸要換水要用糖醃 呢位先生竟然全部都搖頭 下餐粥要淨肉碎粥 好 玉米肉碎粥囉 佢病左唔知有冇瘦到 但我一定輕身左 完

發表迴響

