提醒

四月 10, 2016

唔知點解, 我每次收到中大的信, 都會頭暈, 心跳, 想嘔, 喉嚨有梗塞感, 同埋失去專注力. 就算封信好無聊, 或者只是例行通告, 我都會出現以上徵狀. 通常我只能夠放下手頭上的工作, 做下其他事情分散注意力. 好似依家咁. 其實, 明明我有好幾件十萬火急的事情要處理…可是我的肉體無法專注

如果封信要我take action, 我的徵狀更加持久, 事件一日未水落石出, 我都會鬧心.

我嘗試去理解事件起因, 希望去告訴自己, 這些情緒的出現是毫無根據, 得啖笑. 一張紙幾句英文為何有這麼大的影響力?

中大一個我工作/學習花費了7年的地方, 大部分時候帶給我的是無盡的消耗戰.一個又一個負反饋輪迴, 無止境的被別人損耗自身的精力, 讓我徹底害怕再與當中的任何人交涉.

我覺得疑惑的是, 為何你如此不具備相關知識仍不在乎, 為何不是抱著協助你而是自帶防禦系統去執行任務呢? 我的痛苦是你們的快樂來源嗎? 其實係唔係有咩深層次原因要我去承受這一切一切的痛苦掙扎? 自問三十幾年來, 從來冇委屈左邊個邊個, 我都唔係果d不是你死就是我亡的性格. 有禮貌, 有抱負, 知輕重的小女子, 我真的想問問天地, 我應該點做先好.

發表迴響

