愛好

一月 4, 2016

真心唔知男朋友食物喜好我知道佢鍾意食雞

係要嫩滑口感既雞

成隻雞都鍾意食
蔬菜之類好似冇咩挑剔

南瓜囉 佢有講過麻麻地鍾意食
蟹佢唔抗拒 不過好似食完都會肚痾

我估蟹太涼佢肚底寒唔受得掛

我唔食魚翅 任何場合都唔食

自從一起拍拖佢都好似唔食翅
佢鍾意食d非大眾部位 例如大腸 舌頭 皮膚 肺 等 

我承受唔起 只能淺嚐不含脂肪的部位 口感呢樣野 我比較謹慎 
話說前排仲返緊工既時候 我午餐都會同大家出去餐廳吃飯

向來冇留意男朋友揀咩食 自己果份都食唔晒 仲望住人地個飯好尷尬

A同事說佢發現男朋友鍾意食燒味飯!

佢話見佢黎親呢間餐廳必食燒味飯 我內心當堂覺得虧欠了男朋友 因為我從來冇打算要關注佢飲食的喜惡 

反倒別人留心了
在還沒搬來本部既時候 

我地會係花園城食

另一位A同事就聊天時透露 男朋友鍾意食小丸子!

我完全不知道 
我地一年一起食飯應該有300餐

中餐西餐小食fine dinning 

每次食飯佢都叫我揀埋佢果份

或者問我有咩想食 想試下 

次次都係我揀左自己既喜好

男朋友收拾殘局

陰功豬

發表迴響

