Lunch box

十二月 18, 2014

北鼻唔帶飯
我估佢唔想麻煩到屋企人

我估以後我地住埋一齊佢都要型仔
唔帶飯
唔係錢問題
街邊飯盒實在難吃

今日jossie順手給他了一盒她整的沙律
佢當午餐吃了
然後興高采烈給我看照片

我幾時有的吃呀?
午餐吃呢d真係好啦!

我冇妒忌嘎講真
呢個係好簡單的沙律
佢咁都覺得史無前例咁好味
我以後實游刃有餘啦

真開心
以後可以為北鼻準備愛心便當
btw
我鐘意食希臘沙律同埋bb菠菜沙律

發表迴響

