買田又買地

十月 9, 2014

男朋友打算置業
係香港
咁佢呢d學術性格
先從睇書開始

本身我地其實拍拖的節目都好少
禮拜日懶出街
禮拜六吃個late lunch然後睇戲囉

自從有呢個打算之後
我地就泡書店
打書釘唔使錢

佢睇十年炒樓呀睇諗sir啦睇高登啦
咁我睇亦舒呀食譜呀亦舒之類
佢睇佐幾本書 開始對地產經紀有初步理解
就預約睇樓
果然理論實踐並重
佢發覺原來現場勘查同照片係雲泥之別
例如照片裡面的自然光線
實地瞭解過先知
同埋屋外噪音

而且根據書所講
睇樓一個人睇同兩個人睇係唔同價錢嘎
所以都係等佢一個人出馬啦

買咩位置 又係討論
佢屋企人希望佢住近屋企
我批准嘎
因為香港有幾大呀
想去邊兩個鐘實去到
況且我聽聞 住的近反而唔會咁多摩擦
因為佢地既安全感大增
我父母
佢地唔使再照顧我應該身心舒暢晒囉:)

除了keep住睇樓 學習防止被騙外
佢就省錢
例如吃便宜的飯
頹飯成爲佢正室

看來佢真的好想有自己的空間
祝你早日心想事成

發表迴響

