好久不見

十月 7, 2013

好耐冇認真開個電腦寫blog了

通常都係電話臨訓前寫兩句

 

忽然間

拍拖過了9個月

好驚訝

依然有熱情

我以為半年左右就煙消雲散

雖然當然不及開頭個心日日狂跳般刺激

但係

現在有種將對方納入未來的感覺

分外分外踏實

有憧憬的浪漫

scientific好多

 

早兩日同打令同佢男朋友同我男朋友tea

非常開心

我認識darling咁耐

第一次見佢著裙!

好開朗好甜蜜好有共同channel的樣

開頭以為darling的男朋友係大展+肉丸feel

那類具有學術性和應用性的男生

踏實略深默寡言內在雄心壯志

點知

係個好有親和力

健談略貪玩幾可愛的男生

真的為darling感到高興

而且darling都好喜歡他

他們在一起大約3個月吧

darling弟弟新居入伙都參加了

好跡象

希望darling同阿mo會一直開心在一起

 

當日tea貌似兩位男生相談ok開心

我同darling當然口水吐個不停啦

嘻嘻

darling之前情路有點起伏

現在可以咁開心

我都沾染上她的幸福粒子

 

當然男朋友表現滿分

十分十分快樂啊

發表迴響

