電影節

五月 3, 2013

和他交往
我看電影的密度破紀錄的高
甚至比起我兩個細妹總和還多
平均1個月睇2次

琴日
睇了奧斯卡最佳紀錄片
Searching for sugar man
超級好睇
冇悶場
入場睇啦
冇蝕底

去到bc還有10分鐘先入場
我貪心的要求了朱古力慕斯蛋糕
一人三啖就完成
都幾好吃嘎!

佢未返香港前
係果邊一年睇4xx套戲
一日都要1.5套
唔悶咩?
不過我估都要好鬼死悶先會睇咁多戲

今日同佢d中同吃飯
都好開心
佢呢排成日話唔夠訓
所以我決定放佢一個月假
等我可以抖下

發表迴響

