勞動節

五月 2, 2013

今天勞動節
真的好勞動
首先去了一間佢常去的咖啡屋
吃了個聊天lunch
我倆真的多口水
同店主jacky閒談
我倆又閒談
會說實驗上
生活上
思想上
肉體上

我把腦袋放在他的肩膀上
半邊身挨著他
斷斷續續嘮嘮叨叨

啊對了
我今日拉了人生中第一杯花!
本身想拉個心型
結果拉了塊小樹葉
哈哈哈 好有趣
好開心

可以嘗試不同的事情真的好好玩

晚餐後佢幫我修眉
手勢有進步
條眉高度好一致
我都有幫佢修嘎
佢痛到眼睛含住泡眼淚
笑死我
然後我叫佢躺在床上
我幫佢按穴位
來來去去我都只是識那幾個
佢一遍叫痛一遍問我點解要按呢個位置
哈哈哈 我笑到出眼水
我話我淨係識呢幾個
冇辦法

佢開始檢討上輩子是否做錯了甚麼

發表迴響

