30分鐘的發洩

二月 5, 2013

今日好唔順利

從頭到尾都係唔順利

冇一點兒是順利的

 

我允許我自己用上班時間的30分鐘

充分宣洩我情緒

雖然

我已經在lunch time躲在樓梯後

哭了一次

 

好多人會故意躲在一二邊

或者找個少人出沒的時間哭

但根據我豐富的情緒崩潰

其實你係邊度喊同咩時候喊都好少人detect到

哈哈

唔好以為世界上好多人care你

最緊要識自己照顧自己

自己可以調節自己

自己知道自己咩情緒

可以點樣表達

 

我想話

就算男朋友同你同一個lab

呢d technical位佢一樣幫你唔到

除非我quit

佢做埋你果份囉

 

凡事靠自己

冇地域限制

 

 

發表迴響

