給我一枝香煙的時間

二月 2, 2013

我忽然間有種莫明其妙的缺失感

我倆都工作太忙碌

這可以算是藉口嗎

 

我非常喜歡他

只是

我不了解他

我好少好少問佢過去的事情

我唔知道佢係唔係bio group

冇問佢學生時期有咩好笑的事情

有咩難忘的事情

我唔知道佢最喜歡咩科目

唔喜歡咩科目

大學有冇上莊

上佐咩?

唔知道

 

點解讀biochem啊?

興趣定係逼於無奈先?

唔知道

 

佢係lab到底研究d咩

唔知道

 

我對佢身高體重的了解

全部來自交往之前

 

我好想了解自己

點解唔去了解佢

我每每都話

我唔介意

你唔一定要講我聽

 

佢都好少問我以前發生的事情

佢唔知道我過去29年內

到底點樣造就了一個我

 

好奇怪

當我見到佢既時候

我依然好想念佢

我估

其實我係唔係

更加想念未交往前的他

我們還會有聊天的衝動

 

拍拖是非常開心

佢對我好溺愛

但我就係忍唔住有那麼一點點的擔心

成件事情會唔會

來也匆匆 去也匆匆

 

話你知

我係豆瓣search佢

睇佢對電影的comment先知道原來佢唔喜歡

或者沒有我所認為那麼的喜歡 life of pi

btw

豆瓣我冇add佢

 

我覺得

我倆都太想迎合對方

或者

只是我

 

 

發表迴響

