謝謝你 2012年

十二月 31, 2012

從未想過
自己會有起伏的生活

一直以來
都是平庸的生活
普通的活著

平凡的完成學業
然後開始工作
大學時期的愛情
我以為
戀愛
分手
也就這回事

工作四年
年年我都話要轉工
年年都續約

係美國過了我的28歲
果半年
我以為人生最好最壞
都一次過試曬

好多謝2012帶給我的一切
多謝我的28歲
好興幸我係呢年失戀
如果發生係18歲
我應該讀唔到大學
如果發生係38歲
我應該家庭事業都冇曬

剛好
發生在28歲
就算我想唔工作唔讀書唔想生存
都唔可以
老細應該會鞭屍
哈哈 sorry啊 講笑咋

謝謝你
活著 真好。

發表迴響

